Alla inlägg den 9 juni 2009

Av John Fagerqvist - 9 juni 2009 09:43

Tisdag idag och trodde det skulle bli stressigt på jobbet. Har ett anbud som ska vara inlämnat imorgon men det har gått så bra att jag bara har sammanställningen kvar (ett par timmar), skönt!

 

I kväll ska jag iväg till Aneby och tävla i agilitycupen, hoppas på bra väder och det ser ju inte helt illa ut just nu iaf…

 

Malin ska eventuellt starta Joppe för första gången också, hoppas hon gör det!!!

 

I går var Sussie och jag på gymmet (!)

Jag tränade ganska mycket förr men efter att jag skaffat Dixi har det inte blivit mycket…

Tre år alltså och kan ju medge att det känns i kroppen dock inte så mycket som jag hade befarat.

 

För att uppväga det nyttiga med att träna så åt vi baguetter med rostbiff och potatissallad efteråt, sedan blev set horisontalläge i soffan framför teven. Vi höll somnade nästan bägge två, haha…

Ovido - Quiz & Flashcards