Alla inlägg den 5 juni 2009

Av John Fagerqvist - 5 juni 2009 10:15

Sitter på jobbet för sista dagen denna veckan, skönt! Blir hemgång runt 14:00.

 

Igår kom Veronika hem från Öland och ringde och frågade om vi skulle äta ihop efter jobbet. Åkte dit och vi hämtade thai-mat, gott!

Efteråt gick vi runt Ingsbergssjön med Dixi. Kul att gå i sina gamla kvarter…

 

Åkte sedan och köpte cleaner, vax och putsduk till bilen. När jag kom hem satte jag igång att dammsuga bilen, tog väldigt lång tid. Ni som verkligen känner mig vet ju att jag tenderar att bli väldigt noggrann när jag väl sätter igång så…och att det kom lite regn då och då gjorde ju också att det blev lite pauser i arbetet.

Var väl klar vid 21-tiden och tyckte det fick räcka för kvällen…

 

Efter jobbet idag ska jag åka till Annica och låna en film och sedan var det tänkt att jag ska träffa Sussie. Vi tänkte träna lite hund, får väl se hur vädret är annars får det väl bli film och mat…

 

I morgon åker jag & Dixi till Huskvarna och tävlar i en inofficiell agilitytävling…hmm…får inte glömma att sjunga nationalsången också…;-)

Ovido - Quiz & Flashcards