Alla inlägg den 1 juni 2009

Av John Fagerqvist - 1 juni 2009 23:38

Kom in från en skön långrunda med Emma och vovvarna för en stund sedan. Jätteskönt med en kvällspromenad när det var lite svalare ute.

Det har varit toppenväder hela helgen!


I fredags hade jag en (nästan) heldag med Sussie, vi fixade god pastasallad innan vi åkte ut till stugan och gick en promenad i skogen.

Efter det åkte vi och handlade lite gott till kvällen. Mysigt med gott att äta och tv/film blev det på kvällen.


På lördagen åkte jag ut till klubben och tränade lite agility med Sophie & Tuva, gick bra men jisses vad varmt det var. Efter det ut till stugan för att fira mors dag en dag för tidigt...

På kvällen åkte Veronika och jag in till Jönköping och Rixfm-festivalen. Vi tog tåget hem vid 23:30, köpte med oss pizza och gick hem till henne.

Promenad/cykeltur till Norrboda lockade inte mitt i natten så jag blev kvar där...


Cyklade hem på söndagsmorgonen och sedan var det en heldag på klubben, agilityträning med Malin & Joppe, agilitysektorsmöte och avslutningsgången på nybörjarkursen i agility.

Det var nog ännu varmare på söndagen så man var minst sagt slut när jag kom hem på kvällen. Tog det lugnt på kvällen.


Idag har det varit jobb igen och efter det åkte jag till stugan och klippte gräset där, svettigt.

Sedan lugnt här hemma innan promenaden...


I morgon ska det visst inte bli så bra väder men det återstår ju att se...

Ovido - Quiz & Flashcards