Alla inlägg den 10 maj 2009

Av John Fagerqvist - 10 maj 2009 08:49

Hej!


I fredags efter jobbet åkte jag, Sussie och vovvarna ut till Skurugata och vandrade. Det började regna här i Nässjö när vi stack men var uppehåll på vår vandring.

Det var en trevlig (och svettig) strapats och vi hann njuta lite av den fina utsikten på Skuruhatt också...


Åkte sedan hem för att grilla men vädret var ffortfarande så tråkigt att vi bestämde oss för att köpa pizza istället.

Hade sedan en mysig kväll med teve, snack och gott att äta och dricka.

Som vanligt blev det lite sent, var hemma vid 03:00 efter att ha följt Sussi hem en bit...


Vaknade 06:45 på lördagmorgonen och fick väldigt bråttom eftersom jag och Emma skulle vara i Smålandsstenar vid 09:00...

Vi hann iaf!!!

Tyvärr har Annica fått problem med ryggen och kunde inte följa med. Annica och Jackson är ju mitt projektekipage i allmänlydnadsinstruktörsutbildningen och det var just detta vi skulle redovisa för att sean bli examinerade till färdiga instruktörer.

Jag redovisade iaf den teoretiska biten och ska vid senare tillfälle visa upp det praktiska så det ordnar sig.

Stackars Emma som hade ett ekipage som hoppade av får vänta tills juli innan hon blir godkänd...

Annars bestod dagen av att lyssna och titta på de övriga deltagarnas arbeten och dagen avslutades med god mat som Växjötjejerna, Maja & Victoria fixade, jättegott och trevligt!!!

Vi åkte hem vid 20:30 och var hemma runt 22:00.


Idag fyller jag faktiskt år, hur mycket är ju ovesäntligt, haha!!!

Ska fira genom att träna agility 12:00 och sedan hjälpa till på nybörjarkursen vid 15:00...

Sedan vid 18 kommer mamma och pappa hit och när de gått kommer Sussie & Dexter.

Nu skiner solen också så jag hoppas på en bra dag!


Kramizar! /John

Ovido - Quiz & Flashcards