Alla inlägg den 3 maj 2009

Av John Fagerqvist - 3 maj 2009 09:43

Hej!

Kom lite sent till tävlingen igår. Programmet hade gått så bra att starten på min klass var en timma tidigare än utlyst.
Det gick bra ändå så jag han rasta Dix, sätta upp buren och komma till rätta innan banvandringen iaf.
Sedan blev det ännu mer stressigt eftersom jag hade startnummer 3...
Gjorde ett par missar, var för snabb i handlingen på två ställen så hon rev ett hinder och stannade med 2 pinnar kvar  slalomet (10 fel), men tiden blev bra.
Det blev en 13:e plats i loppet som hade räckt till en 4:e plats utan felen...
Nya tag idag!!!

På eftermiddagen/kvällen var jag, Sussie och vovvarna på skogspromenad och efter det åkte vi och hämtade thai-mat och satt här och åt och tittade på film...jättetrevligt!

Ska åka upp till Tranås lite tidigare idag och efter loppet åker jag direkt till Forserum och hjälper till på nybörjarkursen i Agility. Sedan vid 18:00 är det styrelsemöte...

Ovido - Quiz & Flashcards