Alla inlägg den 1 maj 2009

Av John Fagerqvist - 1 maj 2009 00:49

Tjena!

Länge sedan jag skrev här nu. Allt är bara bra med mig och Dix!
Min ursäkt för att inte ha skrivit är att jag verkligen haft fullt upp (om ursäkten är befogad eller ej är upp till er...)

Jag håller kurs på måndagar och tisdagar (hjälper till på tisdagar) och går själv kurs på onsdagar. Har börjat hjälpa till med kurser på söndagar också...

Nu har ju tävlingssäsongen börjat komma igång också så helgerna är fullt upp...

ALI-utb är nästan klar så den skyller jag inte på längre, haha!

Har tävlat i fyra inofficiella tävlingar hittils i år och en 2:a plats i inoff hopplopp är bäst resultatet. I helgen ska vi tävla officiellt för första gången i år, hoppklass 2 både lör och sön i Tranås. Får väl se hur det går...

I dag (fre) tänkte jag åka till Sm. Stenar och titta på deras utställning, mitt projektarbetsekipage ställer så det blir spännande.

Lördag som sagt Tranås och ska träffa Sussie på kvällen sen.

Söndag Tranås och sedan styrelsemöte på kvällen...

Ja, ni ser!

Hoppas att Valborg varit bra för er alla iaf!!!

Ska försöka uppdatera oftare!

Kramizar! /John

Ovido - Quiz & Flashcards