Alla inlägg den 20 februari 2009

Av John Fagerqvist - 20 februari 2009 00:18

 Tja! 

Packar och ska snart sova…

 

Massa tankar/känslor helt plötsligt…var kom de ifrån nu då…???

 

Måste skärpa mig, har ju kurshelg nu…

 

I dag (torsdag) har jag varit och hälsat på Annica, Mattias och Jackson. Analyserade den lille killen och gjorde en projektplan för arbete för min AI-utb…

 

Fick fika och hade jättetrevligt!

 

Allt gick bra och vi bestämde träffar en till två gånger i veckan framåt för träning av stoppkommando, att bryta en aktivitet…

 

Väl hemma igen så pluggade jag lite inför helgen och så kom Veronika förbi och lånade lite filmer…

 

Var ute med Dixi på en kvällsrunda och hämtade resväskan i förrådet och nu är den och ett par väskor till packade inför helgen…

 

Jobbar till ca 14:00 idag fredag och sedan vid 15:00 hämtar jag Emma för färd ner till Smålandsstenar och kurshelg.

 

Hundkunskap, inlärning, allmänlydnad och problembeteende på schemat, ska bli intressant!!!

 

Hoppas bara jag kan sortera mina tankar nu…känner inte riktigt igen mig själv…men det är iaf positivt…tror jag….

 

Ha en trevlig helg!!!

 

Kramizar! /John

    

Ovido - Quiz & Flashcards