Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Puh...

Av John Fagerqvist - 17 mars 2009 23:53

23:34

Oj oj oj!!!

Det är mycket just nu…

Har precis kommit in efter kvällspromenad med Dixi, hon ligger och tuggar grisöra just nu…;-)

I helgen var Emma och jag i Smålandsstenar på valpspecialen ”valputveckling” som en del av vår Allmänlydnadsinstruktörsutbildning. Trevligt och intressant men också intensivt och tröttande att vara koncentrerad från fredag kväll till söndag kväll…

Särskilt med tanke på att det är fullt upp på jobbet just nu också.

Tur att jag inte tog hem omplaceringshunden jag tittade på, hade aldrig orkat…

Under måndagen och tisdagen har jag också hunnit med 2 möten på klubben, instruktörsmöte igår och agilitymöte idag…återstår bara styrelsemöte imorgon och kursupptaktsmöte på söndag då jag ska ta emot kursarna i fortsättningskursen jag ska hålla (ja, inte ensam men ändå…)

Måste försöka klämma in en träningsträff med Annica och Jackson (mitt projektarbete i ALI-utb.) också och så måste jag göra kursplaneringen klar till söndag.

Nåja, ska inte klaga för mycket…det hjälper ju liksom inte, haha!!!

Ska gå en fortsättningskurs för Annelie Damberg också med början nästa vecka. Kul och intressant att gå för en så erfaren instruktör och så hoppas jag att vi lär oss mycket både för egen del och för mina framtida uppdrag som instruktör!

Nä, nu ska jag sova en sväng så jag orkar med morgondagen…

Ha det bäst!

Kramizar! /John

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av John Fagerqvist - 12 maj 2011 20:48

Agilitykalendern full i maj men inte i juni, söker tävlingar då...   1/5  Tranås officiell, dag 2 TÄVLA ag2, ho3 3/5  Kurs FBK 4/5  Agilitycupen (Höglandscupen) Forserum TÄVLA 10/5 Kurs FBK 15/5 Växjö inoff TÄVLA 17/5 Kurs FBK 18/5 Ag...

Av John Fagerqvist - 14 mars 2011 22:20

Här följer en vägledning till de olika hundsporterna (nåja, några av dem) med utgångsläge ifrån din egen personlighet! Antingen väljer du sport utifrån hur bra beskrivningen stämmer in på dig själv (var ärlig!!) eller, ännu mer spännande, titta p...

Av John Fagerqvist - 8 april 2010 23:39

Det har verkligen varit fullt upp denna veckan med mycket nya ansikten... Fick ju en välbehövlig ledig dag i måndags (annandag påsk) men på tisdagen började första kursen, Grundkurs. Ett par bekanta ansikten men annars nya hundar och hundägare, ska...

Av John Fagerqvist - 6 april 2010 15:07

I fredags förmiddag gav vi (jag och vovven) oss iväg till Skåne. Var framme hos Veronika i Malmö vid tretiden. Det blev en lugn och skön kväll, vi satt på balkongen i solen och drack gott och när den började försvinna bakom hustaken satte vi igång ...

Av John Fagerqvist - 28 mars 2010 22:18

Så var det söndagkväll och snart ny arbetsvecka igen.   Har varit en bra helg! I fredags tog jag med Dixi på premiärcykeltur. Så skönt med bar asfalt och snön är verkligen på väg bort nu. Det blev sex kilometer i "travtempo", Dixi har tappat en d...

Ovido - Quiz & Flashcards